новини
Акції «Індивідуальна творча справа»
Акції «Індивідуальна творча справа» «Мій перший найкращий зошит»
З метою успішної адаптації учнів 1 класу до навчання, зниження рівня тривожності, подолання негативних емоційних станів в оволодінні навичками письма, забезпечення можливостей для підвищення самооцінки, гуманізації міжособистісних стосунків дітей та дорослих, відповідно до наказу по школі від 23 11 1012 р. №107 з 25 грудня 2012 р. по 28 лютого 2013 р. в 1 класі була проведена Акція «Індивідуальна творча справа «Мій перший найкращий зошит».
Класоводом Самар О. В. були проведені класні батьківські збори, на яких батьки учнів ознайомились з метою, завданнями та умовами проведення Акції.
Учнями під керівництвом вчительки для набуття навичок каліграфічного письма під час проведення акції «ІТС» було заведено зошит з української мови (коса лінія) та з математики (клітинка).
На кожний зошит зверху наклеєно емблему Акції ІТС «Мій перший найкращий зошит» Учні працювали в зошитах на уроках української мови та математики в класі.
Згідно з вимогами записи велись від 2 до 4 рядків кожного уроку (українська мова).
Здебільшого це: 1 рядок – каліграфічна хвилинка, диктант вивчених букв;
2 рядок – склади;
3 рядок – словникові слова (з програми);
4 рядок – прості речення (з 2 – 4 слів).
З математики: 1 рядок – каліграфічна хвилинка – рядок цифр, задача, приклади або вирази, геометричний матеріал (креслення відрізків або геометричних фігур).
Оцінювання робіт після кожного уроку здійснювалось вербально. З метою заохочення, стимулювання учнів щодо дотримання графічних навичок письма, культури оформлення письмових робіт, гігієнічних правил письма в зошитах використовувались різні прийоми заохочення. За кращі роботи дітям вручались різноманітні фішки, в гості до дітей, які старанно працювали і писали каліграфічно та грамотно «приходили казкові герої»,
на уроках використовувалось унаочнення: предметні та сюжетні малюнки, картини, лічильний матеріал, уроки математики часто проводились у формі гри-змагання.
На уроках застосовувалась самооцінка та взаємоперевірка учнівських робіт. Діти вчились самокритично відноситись до оцінювання своєї роботи та роботи товаришів.
В класі діяла виставка «Мій перший найкращий зошит», де постійно виставляли кращі роботи учнів.
На завершення ІТС провели зустріч-звіт перед батьками учнів 1 класу, де діти у формі гри «Мій перший найкращий зошит – мій перший успіх» презентували свої творчі доробки, ділились успіхами та розповідали про труднощі під час роботи. Всі учні класу були нагороджені пам’ятними дипломами.
04.04.2013 | Aдмін